/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Den lille gule kiks
Fra : ironmelter
Vist : 365 gange
20 point
Dato : 30-10-06 18:33

Har man en Hobby fra 2004 : tilykke, så har du også denne lille gule kiks i døren
jeg har ført, prøvet at få et svar fra en andre portal, med det resultat ( ? )
så nu prøve jeg igen, for jeg er bare nysgerri. Hvad er mening med den dims
kan det bare være et tilfældig pynte design eller kan dimsen bruges til noget

Og Nejdet erikke en Dankort / mastercard holde

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-10-06 18:48

Hvad siger forhandleren af Hobby campingvogne det er?

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-06 18:51

Den gule kiks er simpelthen kun til pynt. Jeg har spurgt vores campingforhandler da vi købte vores Hobbyvogn i 2004, og har også fulgt debatten på www.campingnettet.dk men det har du jo nok også siden du skriver du har forsøgt at få svaret i andre portaler