/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Ny domæneudbyder
Fra : moltov
Vist : 814 gange
100 point
Dato : 30-10-06 16:01

Hej Alle

Hvad kan i anbefale som en anden udbyder? Er lidt træt af den nuværende...Det vigtigste er Servicen og pålideligheden. Dernæst selvfølgelig økonomien.

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 30-10-06 16:03

www.web10.dk
www.surftown.dk

Begge 9 kr. om måneden

Jeg bruger selv web10

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-10-06 17:02

www.wannafind.dk En sværvægter....
Ellers surftown.dk

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 30-10-06 19:34

Nu skriver du ikke hvilken ISP du har nu, men www.cliche.dk har jeg haft før, men er skiftet pga. det cms min hjemmeside benytter.

De havde dengang en chatfunktion til supporten, og der var dengang en god og kvik service.

Priserne er heller ikke så ringe.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 30-10-06 22:09

Jeg har haft gode erfaringer med https://www.one.com/ fra 9 kr. pr mdr. fin service og god statistik. Mvh B&S

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 31-10-06 09:26

Tak for svaret e.c.

Det var den jeg endte med at vælge...

VH
Moltov

p.s.Tak til alle for input

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-10-06 11:03

Ok - og har du problemer med at bruge den så er der mange her i Kandu som bruger den.
Så bare spørg, hvis du vil vide noget.