/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox 2.0 PROBLEMER ???
Fra : popper
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 30-10-06 13:57

Har for ikke så langt tid siden installeret firefox 2.0 og den har virket upåklageligt men nu vil den verke det ene eller andet den er simpel hen gået i stå de sider som jeg har bogmærket er der ingen problemer med men hvis jeg skriver efter en side som ikke er bogmærket rører den sig ikke ud af flækken hva er der galt

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-10-06 19:22

...har absolut ingen idé om hvad der ER galt - men måske kan det hjælpe at slette cachelageret?

(Tools, Options, Advanced, Network, - tryk på "Clear now")