/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Spraysol
Fra : KejserPalermo
Vist : 2442 gange
20 point
Dato : 29-10-06 23:51

Hej

Jeg har hørt at spraysol skulle være et godt alternativ til almindelige kræftfremkaldende solarier.

Er der nogen, der har erfaringer med spraysol?
Er der nogen, der kender et godt sted at tage Spraysol i København/Frederiksberg?

Accepteret svar
Fra : Pelle1976

Modtaget 20 point
Dato : 02-11-06 17:14

Hej KP

Jeg ved ikke helt om vi snakker om det samme, men jeg ved at der findes flere selvbrunerkabiner i København (=Spraysol?).

Jeg var selv til en åbningsreception i lørdags i sådan et center i Smallegade lige over cafe Stokkelund på Frederiksberg.

Jeg har modtaget en invitationsmail om 2 lignende arrangementer i dag den 02.11 og igen den 09.11 - hvor der fra 17-21 vil være en pige der kan hjælpe og rådgive.

På mig har det virket rigtig godt med selvbrunervæsken - jeg er blevet rigtig brun og min kæreste er også meget begejstret, så KP kig da ned i Smallegade i dag eller på næste torsdag og få hjælp af den søde pige, der virker meget kompetent.

Det koster kun 50,- og så er der ingen risiko for hudkræft - hvilket betyder meget for mig.

Jeg var selv meget skepsis men må sige at jeg efter 5 dage stadig er lækker brun - god fornøjelse KP.

Pelle

Godkendelse af svar
Fra : KejserPalermo

Dato : 03-11-06 15:42

Tak for svaret Pelle1976.

Hej P!

Det lyder QL.......ved du om det der center har en website hvor man kan læse mere om spraysol...hvad hedder solcenteret..går ud fra du mener cafe Sokkelund

Solrig weekend til dig Pelle

Kommentar
Fra : Pelle1976

Dato : 03-11-06 16:53

Hej KP

Jeg vil nu ikke kalde det et solcenter, da det jo er selvbrunerkabiner, men du har ret - det ligger lige overfor cafe Sokkelund - som forøvrigt har en fantastisk brunch. Den skal du prøve efter du har været en tur gennem spraykabinen.

Jeg har en folder nede fra SUND SOL, hvor der henvises til www.tanbetter.dk her kan du i hvert fald læse mere. På tanbetter kan du også se en video - den synes jeg selv er meget pædagogisk og nem at forstå.

God weeekend.
Pelle