/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
appelsinhud....ØV
Fra : Katherine
Vist : 6720 gange
280 point
Dato : 29-10-06 19:40

Hej alle.

Jeg håber i kan hjælpe mig! Jeg har så meget appelsinhud på lårene at man ved feljtagelse skulle tro at det var svanige bakker man kiggede på!! Jeg er så ked af det, er der nogen der ved hvad med garanti virker? Jeg har prøvet hamp hanske, cellui creme fra bioterm, motion og sund kost men intet ser ud til at virke.... ØV ØV ØV. Før jeg blev gravid var der lidt men ikke ikke slemt, men det er som om at alt fedtet bare har ophobet sig i hunden mens jeg var gravid.( har født for 4,5 måned siden)
Jeg er super desperart efter et fantastisk godt råd!!!! Jeg er åben for alle gode forslag!

Knus Katherine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-06 19:52

Katherine...Du må desværre se i øjnene, at du ikke slipper af med appelsinhuden igen, du kan reducerer den ved at holde den slanke linje og ellers som du også selv er inde på, spise fornuftigt.

Selv om det er 4,5 siden du har født, kan meget ændre sig endnu, så op med humøret og glæd dig over din baby

Hvis du ammer, får du hurtigere din "gamle" facon igen

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 290 point
Dato : 29-10-06 19:53

Glem alt om det, de sidder GODT hvor de er, og kan ikke fjernes.
Videnskabeligt bevist.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 19:54

Men sig endelig til, hvis du finder et middel, SÅ ER RIGERE END Bill Gates.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-06 19:57

Creme mod appelsinhud virker ikke

21-08-06: 10:37 | af: Torben Munksgaard

Foto: TV 2En creme mod appelsinhud - det lyder som en rigtig god idé, som der sikkert er mange kvinder, der vil sætte stor pris på. Og går du en tur i Matas, kan du få oplyst, at sådanne cremer rent faktisk findes, nemlig de såkaldte cellulitecremer. Da Basta aflagde Matas et besøg med skjult kamera, kunne vi bl.a. få at vide, at "en cellulitecreme er væskedrænende, opstrammende og fedtsmeltende".

En anden Matas-ekspedient fortæller os, at "det, som cremerne så gør, det er, at man går ind og masserer, man går ind og får sat gang i blodcirkulationen, de her produkter går så ind og virker drænende." Det lyder med andre ord, som om der er håb forude for kvinder med appelsinhud.

Gode råd:

Der findes ifølge Jørgen Esmann ikke nogen cremer, der kan fjerne appelsinhud. Men han anbefaler, at man dyrker motion og holder den slanke linje. Det kan både forebygge appelsinhud og reducere den.

Men da Basta konfronterer en ekspert med disse udsagn, er tonen knap så optimistisk. "Det lyder lidt som volapyk. For hvis du skal have et stof i en creme, der både skal komme igennem overfladen af overhuden og læderhuden og så komme ned til fedtet - det er for det første ikke særlig sandsynligt. Og dernæst, du kan ikke smelte fedt i huden," udtaler dermatolog Jørgen Esmann.

Appelsinhud opstår ved, at der dannes bindevævsstrøg på tværs i fedtvævet, som trækker overhuden ned til de dybe muskelhinder og derved danner små fordybninger i hunden. Og ifølge Jørgen Esmann kan en creme altså ikke fjerne disse ujævnheder i huden: "Cellulite er bindevævsstrøg, som man ikke kan opløse hverken ved massage eller en creme eller anden form for voodoo i øvrigt."

Læs mere om Jørgen Esmanns arbejde på Hellerup Specialhospital

Cremer uden virkning

http://programmer.tv2.dk/basta/article.php/id-4707941.html

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 20:16

SÅDAN - Nordsted1

Men sig til hvis du finder ''kuren'' og bagefter find en Advokat, der ikke er i lommen på andre, og tag patent på det.
Og du er særdeles RIG, men ikke fri for det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-10-06 22:02

Appelsinhud er bindevævsforandringer på grund af små fedtindkapslinger i underhuden, og der hjælper hamphandsker og cremer ingenting

Citat
Appelsinhud (eller cellulite) er fedt, der har hobet sig op i en forandret hudstruktur. I underhuden ligger der altid et lag fedt, der fungerer som kroppens isolation og polstring, og som sikrer kvinden, at hun har energi og næring nok til at blive mor. Fedtet ligger kapslet ind i små rum mellem overhuden og musklerne, hvis vægge består af bindevævsstrøg. Som årene går, bliver bindevævet stivere og trækker sig lidt sammen, og så opstår de små fordybninger i huden, der er så karakteristiske for appelsinhud. Samtidig får man typisk lidt mere fedt i underhuden, og tyngdekraften har haft masser af tid til at trække i fedtet. Resultat: Buler mellem bindevævsstrøgene.

Det siger næsten sig selv, at denne ommøblering i huden er svær at komme af med. Der findes endnu ingen behandling med dokumenteret effekt.

fra http://www.iform.dk/polopoly.jsp?d=1264&a=6758

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 22:10

hamphandsken er i hvertfald det bedste du kan gøre - det stimulerer blodomløbet .

Men vi må vist se i øjnene at det ikke er alt vi kan komme af med

Kommentar
Fra : Katherine

Dato : 29-10-06 22:36

hmm..... ikke særligt opløftende

Jeg må finde et par lange busker frem til bade sæsonen!!! suk!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Katherine

Dato : 29-10-06 22:40

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 22:52

Takker / eller stræk den, men altså - har du midlet SÅ ER DU RIG.

Og gå til en/´Patent byro´´
Men at få det til at virke - i følge EU reglementet....

Kommentar
Fra : lise12

Dato : 29-12-06 15:51

Specielle ultralydsbehandlinger afhjælper cellulite problemer. Energien fra lydbølgerne opvarmer vævet i en dydbe på 2 - 3 cm og "prikker hul" i menbramerne.
Celluliten er der nu stadig, men i blød form. Du skal så enten motionere selv (daglige løbeture) eller
købe elektroniske muskelbehandlinger, der er kraftig motion af musklerne.
fordi musklerne skal bruge energi til motionen, som de nu får fra det blødgjorte fedt.
Du skal samtidig lægge kosten om, skære ned på fedt og slik, og dagligt spise vitaminer og mineraler.
Mangel på vitamin B5 har ved forsøg vist at slankekure ikke har den ønskede effekt.

Behandlingerne fås i in.tone clinic.
du kan se mere på www.intone.dk

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 16-03-07 09:52

Langebukser om sommeren hmmmm.

Tænk engang hvis alle kvinder, der går med langebukser om sommeren rent faktisk gør det fordi de har appelsinhud -

Lad os dog danne mode! Vi er da flertallet, alle os med appelsinhud.

Joke.

Men lev med det. Sørg for huden er mættet med fugtigheds´creme hele tiden, så tror jeg faktisk mest det er dig selv, der ligger mærke til det.
Jeg har haft det siden før jeg fik børn - suk, men jeg drøner altså rundt i shorts alligevel (dog ikke på arbejde... og hvorfor egentlig ikke, mange af de andre, har det garanteret også)

Nogle af modellerne i ugebladene har det også. Men det retucheres jo væk. Men til itder får paparazzi de da et foto af en elle anden h ammerflot model, der sidder med benene overkors i noget kort, så vi kan se lidt appelsinhud. De er heller ikke perfekte, har bare nogle gode fotografer/grafikere til at retouchere billederne.
Vi kan nu ikke retouchere virkeligheden. Og hvor ville det dog være kedeligt. Tænk hvis vi alle var perfekte?

Kommentar
Fra : Kelina

Dato : 10-07-07 15:39

Det er godt nok langtid skrevet, men jeg har hørt at den her juice vil gøre ens hud meget smukkere.
Du skal bare drikke den 3 gange om dagen.

1.person.
200 g gulerod
2cm frisk ingefær
2 tsk. hasselnøddeolie
appelsinskiver

skræl ingefær og gulerod, og pres dem i en saftpresser. Rør juicen op med hasselnøddeolie, der har en smag af ristede nødder. Server med lidt appelsinskiver.

Energi: 178 kcal
protein: 1,5g
Fedt: 10,8 g
Kulhydrat: 18,2g
kostfibre: 4,6g

Ved ikk om du akn bruge det til noget. Men det smager godt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-07 16:47

kelina - læg det som tips - her ser spørger det ikke når tråden er lukket

Kommentar
Fra : lise12

Dato : 10-07-07 17:44

Fortivl ikke.

Appelsinhud KAN FAKTISK FJERNES- men ikke med cremer eller hamphandsker. Problemet skal løses indefra (i bindevævet).

Metoden er ultralyd kombineret med elektronisk biostimulation. Ultralyd prikker huller i fedtophobningerne og gør fedtet blødt - de efterflg. biostimulationsbehandlinger forbrænder nu fedtet (som med alm. motion bare mere effektivt. Hokus pokus

I kan se mere på www.intone.dk, behandlingerne er meget effektive og ikke nær så dyre som kirurgisk fedtsugning.