/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Hjææælp
Fra : CerwinVega
Vist : 502 gange
25 point
Dato : 26-10-06 18:38

Ok hvem skal jeg dræbe for dette ?

Jeg har lige fået en masse lort " spyware" og jeg har ikke bedt om dette men alligevel er det kommet..det er spywarequake som jeg fik fjernet via ad aware og norton men stadig har jeg problemer når jeg åbner explore kommer denne side frem hvergang http://www.ieuptodate.com/
Også selvom jeg siger den skal åbne en blank side hvergang..Hvad fanden gør jeg..er skide sur.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 18:42

gå ind i kør - skriv msconfig - start klik fluebenen fra så starten den ikke sammen med windows.
og lad os så håbe at sti_s kommer forbi. Han kan fjerne den slags.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-06 18:43

hent denne scanner - freeware - sæt den til at holde fast i din normale startside ved at taste den ind - og gennemfør en fuld scanning - bagefter kan der være tale om lidt mere gennemgribende.

www.superantivirus.com

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 35 point
Dato : 26-10-06 18:44

Der findes et hav af spyvare/spam fighter programmer der kan klare den slags

Adaware
Spybot Search and Destroy
Spywarefighter
osv. osv.

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 26-10-06 19:00

Tak for svaret Fijala.

AAh jah spybot search and destroy havde jeg glemt at prøve..den fixede en masse lort..nu er alting godt igen :D

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-10-06 19:00

Hent HijackThis her http://www.sitecenter.dk/secure/nss-folder/mappe/hjtspecial.exe Opret en selvstændig mappe til HijackThis, kald den f,eks HJT. Kør Hijackthis, klik "Do a systemscan and save a logfile". Kopier loggen og sæt den her ind i tråden, så kigger jeg på den. Du må ikke slette noget selv med HijackThis. Jeg skal nok give dig en vejledning til hvad du skal gøre.

Jeg bilder mig ind at miritdk.dk er kommet til at lægge et forkert link . Det skulle vist have været dette www.superantispyware.com

Men kom lige med HijackThis loggen allerførst, så tager vi den derfra.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-06 19:02

tak for rettelsen stl_s - det havde jeg nemlig i farten *G*

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 19:12

hej sti_s

Jeg viste du stak næsen forbi. Jeg er jo en stor beundrer af dit arbejde og din viden om hvordan alt snavs fjernes.

Tak for point. Godt at det nu virker igen