/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overf. af SMS beskeder til PC
Fra : develop
Vist : 242 gange
40 point
Dato : 26-10-06 06:11

Hej.
Jeg har en Sony Ericsson K710i mobillos og...

Hvordan øverfører jeg alle mine SMS-beskeder der ligger på telefonen - modtagne og sendte - til min PC'er?
Jeg kunne forestille mig at det var muligt at "downloade" beskederne som en stor fil eller som mange små filer.
I telefon-status kan jeg se at der ligger ca. 200 beskeder.

TIA
Kurt

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 26-10-06 09:16

HVAD med at bruge bluetoothen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-06 10:59

MyPhoneExplorer kan gøre det for dig hvis du ikke har softwaren og kablerne der burde følge med

http://www.fjsoft.at/en/ (freeware)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-10-06 07:11

Jeg bruger denne https://zyb.com/ kan også lagre et fuldt backup, og oferføre til anden mobil.
Brugte for min nye billigmobil kan ikke trickset.
Ellers bør du kunne e-maile dem til dig selv !