/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
hisense plasma tv
Fra : skolen2400
Vist : 818 gange
120 point
Dato : 20-10-06 16:43

hej er der nogen der har en kode til medion fjernbetjening så jeg kan bruge den sammen med mit hisense plasma tvden står ikke i kodelisten og automatsøgning virker tilsyneladene ikke.
hilsen skolen 2400

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-06 17:10

Hvis ikke andre kan hjælpe dig, så prøv at kontakte Medion

http://www.medion.com/dk/

Kommentar
Fra : skolen2400

Dato : 20-10-06 17:28

hej nordsted1
jeg varinde på den side igår og talte med en fra hotline,han mente ikke det kunne lade sig gøre
når det ikke virkede med automatsøgning,men det kan jo være jeg gør det forkert men,tak for svaret.
skolen2400

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 20-10-06 23:56

Tag i føtex som sælger dette mærke og se om de kan hjælpe. Firmaet er dansk men skulle være gået konkurs. Men min ikke det bare hedder noget andet. Men om ikke andet så har de kontekterne til dem der har med resterne af hisense at gøre.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 20-10-06 23:57

Undskyld de vilde stavebøffer.. Tror bare jeg går i seng.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 21-10-06 00:03
Kommentar
Fra : skolen2400

Dato : 21-10-06 17:28

hej copycatdk
tak for din henvendelse,jeg har prøvet den side du angav,men det virkede ikke,det skal nok kun være 3 cifret nr.jeg vil prøve i bilka fvor jeg har købt det,men det kan være det sælges under et andet handelsnavn så kan jeg jo prøve det.
mvh skolen2400