/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Boer i udlandet
Fra : jakobjørgensen
Vist : 277 gange
10 point
Dato : 20-10-06 16:05

Helle alle KD'er

Jeg er lidt frisky herinde, så bær over med mig. Jeg boer i Italien og har internet her. Tit sidder jeg og surfer og nogle gange tror sider, at jeg gerne vil have siden vist på italiensk. Det vil jeg ikke. Jeg fatter ikke det sprog.

Derfor vil jeg gerne kunne 'sætte' min computer til altid at læse sider på engelsk eller dansk. Problemet er jo bare, at min IP sladre om jeg boer i Italien og derfor tror siderne, at jeg forstår sproget. Har bl.a. problemer med Google (search bar i IE7) og ubisoft.com.

Kan man omgå denne 'sladring'? Hvis ja, hvordan?

Jeg bruger windows XP engelsk med IE7. Bruger ADSL med noget som hedder FASTWEB.

Jakob

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-10-06 18:26

me hensyn til Google, kan du jo bestemme hvilket sprog du ønsker at benytte og søge på...

http://www.google.com/preferences?q=search+bar+i+IE7&hl=da&lr=&sa=X&oi=lrtip&ct=preferences&cad=9

IAH