/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjæææææælp! super mange tak
Fra : kazi
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 20-10-06 00:50

hej jeg står med et rigtig træls problem, det er at jeg kan godt være på nettet og sådan men efter en lille time unden at røre min com så kan jeg ikke komme på nettet ved ikke rigtig hva der er galt og ville bare høre og der var nogen der måske kunne hjælpe mig, så ville jeg blive rigtig glad:)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-06 02:39

Er det sådan at du i BIOS har indstillet en tid for, hvornår netkortet skal frakobles? Evt. under strømsparefunktioner?

Dette er muligt i nogen maskiners BIOS opsætning.

Samme 'ting' kan også indstilles i visse Firewalls. Her kaldes funktionen nogen gange:

(Engage) Internet lock.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-10-06 07:30

Det kan også være din opsætning til nettet, som kan være stillet til at afbryde efter "antal min". uden aktivitet, hvorefter forb. afbrydes.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-06 09:12

BTW... du har en del spørgsmål hvor svaret er givet uden du har accepteret - det vil sikkert være en god ide at gøre