/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Travler digetacamera
Fra : BjornJ
Vist : 1603 gange
100 point
Dato : 19-10-06 22:48

Er der nogen der har en instalations cd til et TRAVLER DIGITAL CAMERA ( Det ALDI solgte for kort tid siden) Jeg har trådt på min, så den er ridset.
Jeg har instaleret den på min computer, men er på den hvis jeg skal geninstalerer.

Bjørn

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-06 00:19

2 muligheder:

Du kan da prøve at spørge i den ALDI hvor du købte det om de tilfældigvis ved en anmden som også købte - kunne jo være du kunne låne en cd der.

Den anden mulighed er deres hjemmeside (tysk) og se om der er noget du kan bruge.
Ved ikke lige om det er det kamera jeg har fundet, men ellers kan du da selv søge videre.

http://www.traveler-service.de/front_content.php?idcat=6

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 20-10-06 18:03

Hej BjørnJ.

Hvilken model er dit kamera. Jeg har et Traveler DC-8300 med en CD som hedder DIGITAL CAMERA Software CD, og indeholder Photo Exloprer8.0 - Photo Exprees 5.0 - Driver for Windows 98 - Driver for MAC 8.6 - Cool 360 SE.

myns

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 15-01-07 18:13

Hej Myns

Jeg sider og prøver at lukke nogle af de tråde jeg har åbne. Så opdager jeg at du har svaret mig 20. oktober uden at jeg har resgeret. Undskyld.

Det kamera jeg har hedder "Fashion Cam" 2,0 MEGA PIXEL DIGITAL CAMERA.
Og så står der DEGITAL ZOOM 4X

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 15-01-07 18:15

FEJL

Jeg blander det gamle og ny camera sammen.

Jeg vender tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 28-01-07 22:23

Tak for svaret refi.
Jeg vemnter med at løse problemet til jeg har det.
Er blevet bedt om at lukke mine stående spørgsmål