/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sony CD player 'CDX-M610' kode
Fra : Jonn87
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 18-10-06 21:10

Hej jeg laver biler til hverdag og her for omkring et halvt års tid siden købte vi en bil af en som skulle have ny.. vi gjorde den istand og og reperede den og satte en billig cd afspiller i og tog denne SONY CDX-M610 ud. Her igår Ville jeg så lige prøve den i min bil og så, så at der skulle kode til :( og nu kan vi bare ikke få fat i kunden mere!! Hvad fanden gør man så?? hvordan får jeg fat i den kode??

Udover det kan den kun bruges med fjernbetjening og det lignede en touchscreen så det tænkte jeg ikke mere på så jeg mangler også en fjernbetjening til den.. kan man mon bruge en slags universalfjernbetjening?

Mvh Jonn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-06 23:09

Det er det vi andre kalder en tyverisikring......

Indlever den til en Sonyforhandler - de har mulighed for at låse den op...

Når man køber en bil med kodet radio skal man sørge for at få koden med.....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-10-06 07:36

Jeg har levert en radio med code til forhandleren for at åbne den.Jeg havede ikke kvitering,så jeg måtte få et papir af politiet hvor de bekreftet at den spiller ikke var meldt stjålet.
alimak