/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
hvordan bruges?
Fra : lianes
Vist : 785 gange
220 point
Dato : 16-10-06 18:41

Hej.. er der nogle der kan fortælle mig hvordan man bruger JAVA SCRIPT og hvad det gør godt for.hvordan kan man se om man har det? JEG ER NY COMPUTER BRUGER, OG HAR IKKE EN DYT FORSTAND PÅ DET.

Accepteret svar
Fra : smorch

Modtaget 230 point
Dato : 16-10-06 18:56

Javascripts bruger man til at lave fx. dynamisk indhold på din ellers statiske html side. èn ting javascripts bruges meget til er, at valider webformularer - er navn feltet udfyldt? er mailfeltet udfyldt? etc.

der er glimrende kursus hér http://www.echoecho.com/dk/school.htm

Mvh

sMorch

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 16-10-06 18:57
Godkendelse af svar
Fra : lianes

Dato : 16-10-06 19:01

Tak for svaret smorch.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-06 19:16

Kig lidt her der er en kort men god beskrivelse om lidt af det.
http://javabog.dk/

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 16-10-06 19:29

hej bjarneD takker.