/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Reset printer lexmark 1180
Fra : KarstenM01
Vist : 483 gange
20 point
Dato : 16-10-06 15:28

Hvordan resetter man en Lexmark 1180 printer, så man kan anvende uoriginale blækpatroner?

Mvh

Karsten

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 16-10-06 15:36

hej
jeg mener det er blækpatronerne der skal resetes og ikke printer
så når du køber en refi.patron er den resat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-06 16:20

Her kan du se reset-metoder til deres printere

http://www.castleink.com/_a-lexmark-reset.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-06 16:21

Citat
så når du køber en refi.patron er den resat

Det er IKKE mig der sælger dem

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 16-10-06 16:26

Citat
så når du køber en refi.patron er den resat

undskyld dette var ikke lige i mine tanker

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-10-06 18:33

En 1180 kan bruge uorginale patroner og du skal bare gå ind i driveren under -Vedligeholdelse - Blækniveau - Installer ny patron. Der skal du så fortælle printerdriveren om det er en ny eller en brugt patron. Så virker det.

Jeg har gjort det et utal af gange, men har nu byttet printeren ud med en anden da jeg var ved at blive ruineret i blæk.