/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ip Changer
Fra : SkumFidus1989
Vist : 365 gange
50 point
Dato : 15-10-06 18:09

Nogen Der Ved Hvor Man Kan Hente Et Program Hvor Man Kan Skifte Ip Til Fx Hvis Man Er Bannede På En Hjemmeside ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-10-06 19:12

Det kan du ikke bare sådan lige gøre. En IP-adresse er noget der bliver tildelt af ISP (din internet udbyder), som er en kommunikationskanal på nettet.
Hvis du har statisk opkobling, vil du altid have den samme ip adresse.
Hvis du har dynamisk opkobling (DHCP) kan du lade dit modem være slukket om natten, så er der en chance for at du får en ny IP når du tænder igen. Der er også en mulighed hvis du sender en kommando på nettet.
Prøv med en dospromt eller i KØR med ipconfig
ipconfig /release (sletter alt der står om IP)
ipconfig /flushdns (sletter alt der står om DNS)
ipconfig /renew (opdatere din ip config addresse)
ipconfig /all (Viser alle værdier om addresser)
ipconfig /all viser bl.a mac adresser = entydig netkort adresse.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-10-06 19:14

Grunden til at du er blevet banned, er nok den adfærd som du har på nettet, ellers tror jeg ikke at nogen ville gøre det!

Kommentar
Fra : SkumFidus1989

Dato : 15-10-06 19:55

Jamen Har et program som kan men lige pluselig vel det ikke virke mere :/ ?