/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
installationskoder office 2003
Fra : kikker
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 15-10-06 14:33

jeg har kun den blanke siikerhedskopi af? installations cd. min indpakning og dermed mine koder er bortkommet. Nu skal jeg geninstallere på ny harddisk. Hvad gør jeg? Det er den danske version

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 15-10-06 16:29

Køb en ny.
Husk altid at gemme koder osv.

MVH

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-10-06 16:49

Hvis du stadig har Office liggende på den gamle harddisk,
kan du bruge RockXP 4.0 til at se din(e) Microsoft kode(r) :
http://www.rockxp.org/
Mit Avast antiprogram brokker sig godt nok,
når jeg starter programmet, men det har vist ikke noget at sige.
Gambrinus