/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar computer
Fra : jannicolai
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 13-10-06 20:27

Hej når jeg sidder ved min bærbare computer og bruger den på en web-side der kræver log ind , bliver jeg logget af meget hurtig. Og skal skrive adgangskode samt brugernavn igen? . På min alm computer sker det ikke, Det skal siges at min bærbare kører på trådløs net, mit eget. Nogle der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-10-06 20:37

Har du tilladt cookies - for det er dem som holder forbindelsen i "live" når du skifter rundt i hjemmesiden.
Det samme gælder her på Kandu.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 13-10-06 20:44

hej hvor er det lige man tillader cookies

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-10-06 21:01

Internet Explorer >funktioner>indstillinger>beskyttelse af personlige oplysninger>
avanceret>der skal ikke være [V] "tilsidesæt..............."

Så er der måske din firewall / virusprogram som kan stoppe for cookies.

Du kan se om der er nogen cookies sådan:
C:\Documents and Settings\dit navn\Cookies

Hvis der er cookies så er det ikke det - men der kan også være for mange så du lige skal
slette dem. Den laver selv nye men du skal så lige logge ind på webstederne først.

Internet Explorer >funktioner>indstillinger>fanen generelt>slet cookies

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 13-10-06 21:07

tror du har ret , prøver lige, mvh jannicolai

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 13-10-06 21:39

kan ikke få det til at virke, flere gode råd ? modtages gerne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 07:57

Måske dit sikkerhed niveau er for højt, der ersamme sted som det med cookies.