/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
tezt vedr. skype
Fra : refi
Vist : 812 gange
50 point
Dato : 11-10-06 17:47

Helt tomhændet skal du ikke gå

At flere mener de IKKE har fået noget fra skype skyldes sikkert at de ikke har en skypeout konto.

Så vidt jeg ved er det kun dem der kan gøre brug af tilbuddet.

Og bevares det er kun ca. 2.00 kr........

Bortset fra det har jeg ikke indtrykket af at man får mail fra skype når de deler millioner ud - det er vist kun hvis man logger ind på sin kontoside at man kan se det.

Og så er det vist hver onsdag i denne måned...

Accepteret svar
Fra : tezt

Modtaget 60 point
Dato : 11-10-06 18:28

hej refi -s-

mange tak til dig, pænt træk men jeg er nu ikke ude efter point, giver kun gode oplysninger videre, må tilstå jeg ikke selv bruger skype og derfor ikke har kunnet tjekke, et par venner havde ikke problemer så det er sikkert som du skriver mht konto :)

håber du får en god aften og endnu engang tak for tanken

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-10-06 20:37

Det handler om at gøre reklame for SkypeOut - så folk uden sådan en konto får de tyve minutter for at se, hvad der handler om, tror jeg...

Men tippet var lidt uklart - det stod som om, man skulle logge på Skype - det skal man også, men det skal være på selve kontoen på deres hjemmeside. Gør man det, får man de tyve minutter.
Jeg tror det er derfor, at nogen ikke fik deres tyve minutter ;)

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 11-10-06 22:37

Tak for svaret tezt.

Fortsat God Aften

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 22:37

jeg fik mine, men bruger også skypeout i forevejen.
Det er min opfattelse at de ca.2.50kr. taletid ikke kan fås uden.

Jeg mente nu også at det handlede om at gøre reklame for SkypeOut !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-06 22:54

Jeg har skam også fået mine

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-10-06 22:59

Også jeg,jeg havde 26,21 kr på min konto nu har jeg
28,36

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-10-06 23:04

Hov hov jeg kiggede lige der står sku 28,81 kr på kontoen
store tider

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 23:13

takker også lige tezt, nu kan jeg snakke ørene af min mor igen, ca 2 fulde dage

ja og oven i det så får hun en tur mere på næste onsdag

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 11-10-06 23:38

godt det virkede for dem af Jer der bruger skype