/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
open office
Fra : Tine21
Vist : 579 gange
200 point
Dato : 10-10-06 21:27

Er der nogen der har erfaring med at bruge IPA Unicode 1.0.5 keyman 6 keyboard i Open office writer? Jeg har desværre kun instruktioner til WORD. Kan nogen hjælpe?
mvh Tine, som godt ved spørgsmålet måske ikke helt hører til under MS-Office

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-10-06 21:36

Der er et forum som du finder her http://www.oooforum.dk/ hvis ikke du får et svar her.

//bentjuul

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-10-06 22:41

ctr´+c Copier det markerede
ctrl +v indsæt det copierede
alt - tasten alene går til øverste menu (filer rediger vis osv)
med piletasterne surfer du rundt i menuerne
tabulatoren hopper rundt til knapper i åbnede vinduer

Er det det du mener

Kommentar
Fra : Tine21

Dato : 10-10-06 23:25

nej, jeg mener jeg skal skrive, hva ska man sige... lydskrift (international phonetic alphabet) men har ingen instrukser til dette i openoffice. Måske var der nogen der selv har prøvet. Har kigget på linket bentjuul, men de vil ikke lade mig komme til i aften. Har skrevet til oooforum.org, men ikke fået svar endnu. Nu skal jeg sove

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-10-06 23:27

Ok - sorry.