/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
hjælp til import!:)
Fra : Fuckfisse
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 10-10-06 10:52

hej derude jeg har kigget lidt rundt omkring for at finde ud af hvordan man importerer. men kan ikke finde nogle kontakter kan i hjælpe mig? jeg tænker lidt på noget med tekstil varer og elektronic? gerne fra østen.

Mvh. Daniel Fog

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-10-06 12:37
Kommentar
Fra : joker

Dato : 10-10-06 19:23

Du kan finde steder at importerer fra her.

www.alibaba.com
www.ec21.com
www.exporters.com.sg

Kommentar
Fra : larswKanDu

Dato : 24-11-06 16:04

Hej

Det er ikke altid asia er billigst. Jeg kan tilbyde dig det meste indenfor fashion og elektronik til absolut laveste priser. Vi køber ind i store kvanti (læs container) sammen med partnere i N og DK.

Da kan du få topbrands til ca. 30% af kinapriser!!! når det gælder modetøj.

Du bør egentlig bare ha kapital nok, ca. 75.000 da kan du få 4000 stk forskellige topbrands fra Hilfiger etc. Det klarer kineserne ikke. Børnetøj fra de kendte mærker til ca. 40 kr stk.

Vil du vide mere, eller være med i dette fællesskab så kan du skrive til mig på law@cdisplay.no

Sådan!

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 17-12-06 11:01

Dit navn og din profil, ville betyde at du for at handle med/gennem os ville skulle betale kontant, ved bestilling...

Peter