/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Billig strikkegarn
Fra : Scorpenge
Vist : 12823 gange
50 point
Dato : 10-10-06 05:19

Jeg strikker/hækler meget og skal derfor bruge en del garn, er der nogen der ved hvor man kan købe billig garn på nettet?

Jeg strikker gerne på tykke pinde, men andet har også interesse.

Måske sidder der en her i dette forum, som har noget du ikke skal bruge, vil jeg med glæde modtage det, skal selvfølgelig nok betale forsendelsen.

Kig i jeres gemmer og kontakt mig.

Mange hilsner fra Scorpenge

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-10-06 06:34

Tja jeg vil da også gerne vide det.
Jeg strikker meget, samt jeg har et par unge piger under oplæring
Der er heldigvis ved at gå mode i at kunne lave håndarbejde selv

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 50 point
Dato : 10-10-06 07:02

grønhøj garnlager viborg

http://www.terapi-hobby.dk/

kan varmt anbefales.

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 10-10-06 07:29

grønhøj garnlager, karup j. tlf.nr. 8666 1027.
de har tit gode tilbud og restgarner til billige penge. de tager 50 kr. i forsendelse.
det er den afdeling af grønhøj garnlager, der er størst og derfor har størst udvalg.......man kan ringe til dem om formiddagen på hverdage.

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 10-10-06 11:28

Hvis man bor i nærheden af Hvide Sande, så er der mulighed i 2 weekender endnu. Der ligger et lille kræmmermarked, og her er der en dame, der hedder Ulla, der har et garnudsalg. Hendes garn er vanvittig billigt - ca ½ pris af hvad det koster i forretningerne. Men markedet lukker i uge 42, og har indtil da kun åbent i weekenderne, så der er lige denne weekend og næste tilbage.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-10-06 12:43

Kvickly har bomuldsgarn - af og til også f.eks. mohair - til små priser.

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : Scorpenge

Dato : 10-10-06 14:12

Tak for svaret aasenissum.
Jeg er superglad for din besvarelse.

Knus Fra Scorpenge

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-10-06 18:01

uh, sikke da en dejlig hilsen at komme hjem til.
selvknus
aase

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 18:35

hej lige nu har vi 4 nøgler garn for 50 kr i stof2000

Kommentar
Fra : victorhansen

Dato : 28-04-08 12:28

Hej med jer. Har været til auktion og købt et stort parti uldgarn. Det er fra newzeland og bruges til maskinstrik dernede men kan naturligvis sagtens bruges til alm strik. Det er råhvidt, pind nr 7, kan farves og 100%rent uld. Prisen er 60kr pr kg og hvis over 10 kg er prisen nede på 50 kr pr kg. Send en sms til 26282630 eller skriv en mail til kusk@stofanet.dk (tjekker ikke min inbakke hver dag så helst sms) Tak.

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 28-04-08 13:51

Fra hvilket dyr kommer ulden og er den superwash behandlet? Er der stadig lanolin i ulden?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 28-04-08 15:33

uvasket fåreuld indeholder stadig lanolin. blebukser vaskes i sæbespåner og skylles blot en enkelt gang for at bevare lanolinen . ellers kan man få noget på flaske.
en masse svar på spørgsmål, du ikke har stillet.