/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Bailine behandling
Fra : Grissebassen
Vist : 708 gange
200 point
Dato : 09-10-06 17:03

Hejsa.
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen som har prøvet Bailine, og med gode resultater '
Hvor tit var i til de der behandlinger i starten, og hvor lang tid gik der inden i kunne mærke der var sket noget? hehe.. Skal til min første behandling i næste uge...
KH Herfra

Kommentar
Fra : susanne60

Dato : 09-10-06 17:29

Hej Grissebasse (sjovt navn i øvrigt)
jeg har prøvet Bailine og selvom jeg må indrømme at det føles MEGET effektivt, så synes jeg ikke målet harmonerer med prisen - desværre. Men jeg vil da ønske dig held og lykke med projektet.

kh
Sanne

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-10-06 18:01

Tja........Jeg har ikke prøvet men konen har og hun var der 1 gang i ugen den første tid og fulgte en kostplan samtidig-gik ned 16 kg på 6 mdr..........Var det kosten eller????
Hun går der fortsat en gang i måneden og er tilfreds med sig selv og behandlingen..
Sååeee hvor der er en vilje er der en vej

Kommentar
Fra : Grissebassen

Dato : 09-10-06 18:55

Hehe ja sådan blev jeg i hvertfald kaldt i mine yngre dage fordi jeg altid have mad i hele ansigtet når jeg spiste
Hvor dyrt er det da? Jeg synes bare jeg har meget svært ved ligesom at være lidt selvkontrollerende. Er blevet vejet ved WW meeeen, har ikke lige styrken til at holde det, for man behøver jo ikke komme Tror eller håber nok det er nemmere når man snakker med en vejleder selv og især når det er halv dyrt, så vil man gerne give det hele en ekstra skalde...
KH G

Kommentar
Fra : Katherine

Dato : 25-10-06 19:40

Hej

Jeg har også prøvet bailine. Og det virkede rigtig godt. Efter to beh. kunne jeg mærke forskellen. Men du skal ihvetfald afsted mindst en gang om ugen før det giver noget og mindt 10 beh. før det for alvor rrykker.

hilsen Katherine