/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
dfu video - hvor?
Fra : jobestar
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 08-10-06 22:35

Hej nogen der kan give et link så man kan se den omtalte video hvor dansk folkeparti's ungdom latterliggør Muhammed/?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 08-10-06 22:41

som skrevet i tråd for få timer siden

http://youtube.com/results?search_query=dansk+folkeparti

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 08-10-06 22:46

Altså "Muhammad drawing 1, 2 og 3"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-10-06 22:50

Hvoffor ikke bare glemme de nødders fremtræden

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 09-10-06 03:36

ziggy99>> ser ud til at de er blevet slettet igen.. står noget med at "brugeren har slettet dem" når man prøver at se dem.. virker skørt.. mon Youtupe er blevet købt til at fjerne dem he?

hmm.. så må man vist finde dem på mindre kontrollerede hjemmesider..

skriv endelig hvis der er nogen der har links der virker..

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 09-10-06 21:29

jo mere ballade hos df og dfu ... jo mindre tilslutning til ægtepagten med v.... det kan blive en fordel til os der ønsker regeringen helt der ud hvor pebberet end ikke kan gro....