/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
usb port
Fra : reinhard
Vist : 292 gange
200 point
Dato : 08-10-06 13:55

Hej

Jeg har følgende problem. Jeg kan ikke bruge tastaturet når jeg har tilsluttet min kortlæser til en usb port. Kortlæseren er en sandisk 6 in one og tastaturet et logitech trådløs med de sidste opdaterede driver, både til mus og tastatur. Samme problem har jeg ikke med en andre maskiner. Maskinen kører xp prof. med SP2. Det gør en anden maskine jeg har også og en bærbar med xp home uden disse problemer. Hvad kan det være???
hilsen
Reinhard

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-10-06 16:56

Har du prøvet i enhedshåndteringen at slette din kortlæser og så slukke comp.
Genstart uden kortlæser
luk comp ned
indsTaller din kortlæser med CD-rommen.
genstart og sæt din kortlæser til.
Det er ikke sikkert at det hjælper, men jeg tror der en forkert driver inde til kortlæseren.

Er det en kortlæser hvor du ikke skal lægger nogen driver ind så vent med at tilslutte til efter start af comp.

Kommentar
Fra : reinhard

Dato : 08-10-06 22:31

hej

Ja, det har jeg prøvet nu, men uden resultat. Til denne sandisk kortlæser er der ikke nogen driver cd, ej hellere ikke på deres hjemmeside, til windows xp. Jeg kan simpelthin slet ikke bruge tastaturet. Jeg kan derfor ikke navngive en ny mappe eller omdøbe den. Tasterne til internet, mail eller søg tasterne virker. Først når jeg tager usb stikket med kortlæseren ud, fungere det hele normalt igen.