/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Acer Recovery
Fra : omnjp0on
Vist : 255 gange
20 point
Dato : 07-10-06 09:43

Jeg ville høre, om der er nogle der kender noget til recovery på en acer, jeg skulle formatere min Acer igår aftes, alt gik som det skulle, men da jeg havde indstalleret 2 af recovery cderne opdagede jeg at de var engelske, så da jeg skulle indsætte den 3 cde trykkede jeg cancel. Jeg troede jeg at jeg bare kunne gøre det for fra med den Danske versionen. Men det viste sig at da jeg bootede System cden op sagde den at Erecovery var færdigt. Så jeg har ikke nogen mulighed for at gøre det om. Nu når jeg starter Min acer Bærbar op siger den at den mangler et par filer til Windows. Så der kommer bare sort skærm og fejlen står der.. Nogen der var hvad jeg kan gøre?

Håber i kan hjælpe!

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-10-06 09:47

Kør recovery igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-10-06 10:17

det er bare en ommer

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-10-06 10:38

Slet dit andet spørgsmål inden der kommer kommentarer til det så får du dine point igen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-10-06 10:45

miritdk->> En "ommer" er den ikke grøn?