/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
counter strike 1 anthology
Fra : sene4brik0
Vist : 279 gange
100 point
Dato : 06-10-06 13:31

Hej
er der mon nogen der kan hjælpe min søn, vi har stillet dette spørgsmål før men uden at få svar vi kunne bruge.
Da vi købte spillet var der jo en kode. den brugte vi, downlodede steam, og så kunne han spille.
pludselig en dag fungerede det bare ikke og nu står der at vi skal betale for steam.Det er også ok hvis man vil spille over nettet, men hvorfor koster det pludselig at spille med sig selv, når det intet har kostet tidligere?
Det vi frygter er at vi betaler og så funker det måske bare ikke aligevel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-10-06 13:50

Er der ikke på emballagen en mail adresse eller tlf. nr. til en supporter??

du skal bare installere spillet først, og hvis det ikke virker, så gå ind på www.steampowered.com og besøg deres support og/eller deres forum, under help... der kan du evt. spørge om hjælp... mener der er et par problemer med anthology, men du må ikke tag mig ved ordet

Så andre har også problemer med spillet, som du kan se, fra dette link http://pc.boomtown.net/da_dk/forum/viewtopic.php?pid=248999

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-10-06 14:06

altså, for mig lyder det virkelig som om i skulle skrive og spørge supporten hos steam, for endten er det en fejl hos dem, eller jeres installation...