/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Indretningsarkitekt priser?
Fra : Sunshine20
Vist : 1216 gange
20 point
Dato : 05-10-06 20:34

Hej..

Er der nogen der muligvis kan hjælpe mig med hvad det koster og læse til indretnings arkitekt, over brev?? Har været inde på deres hjemmeside men der står ingen priser, for materialer osv.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : nsl

Modtaget 30 point
Dato : 05-10-06 21:18

der er kun en ting at gøre enten må du spørge direkte på mail eller du kan betragte det som en useriøs annoncør.
har prøvet det for mange år siden om det var prisen eller noget andet kan jeg ikke huske, jeg ved heller ikke om det er samme annoncør, det er altid gratis at spørge, gem din mail i alle tilfælde.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-06 21:28

Prøv at lægge et link til den "brevskole"

Jeg ved ikke hvem man er medlem af som "Indretningsarkitekt" men der kunne du jo spørge,
om det er noget at gå i gang med.

Kommentar
Fra : Sunshine20

Dato : 05-10-06 23:07

Her er linket : http://www.akademisk-brevskole.dk/

Men tror Jeg muligvis ringer dertil, synes blot det er meget underligt at der ikke står mere end der gør.

Godkendelse af svar
Fra : Sunshine20

Dato : 05-10-06 23:11

Tak for svaret nsl.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-06 23:21

Du kunne også lige spørge her:
Slotsvej 1 2920 Charlottenlund. Indendørs Arkitekternes Landsforbund IAL, ... Slotsvej 1 2920 Charlottenlund. Tlf.:. 39 63 72 32.