/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Japanske tv kanaler i DK
Fra : Ladmorillo
Vist : 1187 gange
300 point
Dato : 05-10-06 09:39

Hej

Er der nogen der kender til mulighederne for at modtage japansk TV her i danmark. Jeg er mest interesseret i kanaler som TV Tokyo, NHK, TV Asahi og Fuji TV.

Kan det lade sig gøre, og kræver det i så fald noget udstyr. I forvejen har jeg intet specielt udstyr til den slags, jeg har bare TDCs standar kanalpakke i min lejlighed.

Anyone?

Kommentar
Fra : sabroeFlip

Dato : 05-10-06 10:10

sætte et par paraboller op, vi har 250 kanaler
indiske - tyske - cnn - franske - o.s.v.
Vi har to sat op.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-06 10:15

Paroboler alene hjælper ikke....

Der er INGEN japanske kanaler på dem du vil kunne modtage.

De kører på helt andre satelitter end dem vi her kan modtage.

Dermed ikke være sagt at det ikke kan lade sig gøre, men det skal ske via en eller anden form for link-satelitter af signalet.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 05-10-06 13:04

Jeg kan via sateliten Hotbird vist tage JSTV, men det er vist ikke værd at investere i satelitmodtager og tallerken for denne.

Her kan du til gengæld se omkring 20 japanske kanaler via nettet:

http://wwitv.com/portal.htm?http://wwitv.com/television/index.html?

Ziggy99

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-10-06 12:09
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-10-06 12:10

der er ihverttilfølde fuji news

Kommentar
Fra : Ladmorillo

Dato : 22-10-06 12:21

Jeg er ikke interesseret i at streame og især ikke nyheder.. jeg taler om at modtage de "ægte" kanaler som jeg nævner mit inlæg...

Måske er dette slet ikke muligt, men hvad ved jeg.