/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Problem med en hjemmeside
Fra : laurenzio
Vist : 618 gange
100 point
Dato : 03-10-06 12:41

Hej,
Jeg prøver at logge ind på en hjemmeside, men kommer aldrig videre (har kun problem med denne ene site)
Når jeg klikker på den gule trekant der kommer frem nederst i venstre hjørne>detaljer, får jeg denne besked.

Linje:15
Tegn:273
Fejl:Fokus kan ikke flyttes til objektet, da det er usynligt, ikke er aktivt, eller er af en type fejl, der ikke understøtter denne handling.
Kode:0

Hva betyder det lige, og hva ka jeg evt gøre?
Har prøvet på begge mine PC (som ikke er i netværk) og de er begge garanteret smudsfrie.
En som ka hjælpe??
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 03-10-06 12:49

hvad er URL'en?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-10-06 13:25

Hejsa

du har et script som kører, men laver fejl
eller du har noget andet kode på siden som fejler

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-06 13:34

Hvis der ikke er en fejl i scriptet på hjemmesiden kan årsagen være, at du har noget der blokerer for afviklingen af scriptet. Det kan være en firewall der er sat for stramt eller hvor man har sagt nej til at køre script af den type eller fra det website.