/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Søges: Lokale altern. behandl.
Fra : elaine
Vist : 305 gange
40 point
Dato : 03-10-06 00:25

Vi er 2 praktikårselever i Rosenmetoden (som er kropsterapi gennem afspænding), som søger et behandlingsrum i Køge. Det behøver ikke være prangende og må helst ikke koste for meget. Vi regner med at bruge lokalet på skift på hverdage. Eneste krav er, at der er plads til en behandlingsbriks. Det kunne f.ex. være 1-2 kælderværelser eller ledig kapacitet i en (alternativ) klinik.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 08:23

Det kan være at jeg tager fejl, men det ligner den sædvanlige anonyme ejendomshandler annonce.

Kommentar
Fra : elaine

Dato : 03-10-06 11:31

Ja, det har du måske ret i, bortset fra, at vi jo nok ikke finder, hvad vi har brug for hos en ejendomsmægler. Hvis du har nogle gode forslag til, hvordan vi ellers griber det an, vil jeg da meget gerne høre dem.