/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kymco agility - Pille skiven?
Fra : csommerlarsen
Vist : 1550 gange
70 point
Dato : 01-10-06 18:53

Hej, jeg har købt en Kymco agility 50. Den har kørt omkring 800 km.

Tænkte på om der er nogen der ved hvordan man piller skiven på den?
- har hørt der er et eller andet med, skiven er svejset fast på den?

Help somebody ? : ) .

Christian.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 01-10-06 20:32

Er du helt i tvivl, så kan du skifte dit variomatik.
Ellers så kig på www.stalkerzone.dk
De har en guide til det.
Det er på en Gilera, men systemet er det samme på alle scootere.

Kommentar
Fra : csommerlarsen

Dato : 01-10-06 21:20

Forstår ikke helt, ? ... er virkelig dårlig til knallert har aldrig pillet ved en før .

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 02-10-06 18:48

Så hold fingrene for dig selv.
Du laver bare mere skade end gavn.
Tag på et knallert værksted og betal 100-200 kr for at få skiven fjernet.

Kommentar
Fra : csommerlarsen

Dato : 02-10-06 21:10

Det ikke en hel dårlig idé. Men tror ikke jeg vil kunne finde et der er villig til at gøre det for mig ? det er vel ikke lovligt ?

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 03-10-06 18:58

Stort set alle knallert forhandlere vil gøre det for dig, for penge.
Prøv at spørge en. det er gratis at spørge.

Kommentar
Fra : csommerlarsen

Dato : 04-10-06 09:33

Det rigtig nok. Lige et sidste spørgsmål, hvis skiven er svejset fast skal man så ikke til at skifte en hel del ud på scooteren ? .

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 05-10-06 15:56

jojo... alle knallertforhandelere vil gerne fjerne den, det er ikke ulovligt at tune en scooter, det er ulovligt at bruge en tunet scooter på offentlig vej ... så de vil gerne så længe det er "bane kørsel"

Kommentar
Fra : csommerlarsen

Dato : 05-10-06 16:31

hmm. Har lige haft ringet til ham jeg købt den af. Og det var bestemt ikke noget han ville gøre for mig.

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 05-10-06 17:08

bare ring til en tilfældig automekaniker..