/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
ping pong
Fra : mnbjenden2
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 01-10-06 17:35

hva er der galt når jeg har lyden af et ping pong i mine højtaler . og hvis jeg slår højtaler i pc til har jeg den også?det over døver næsten alt alm lyd . lige meget om det er musik eller hva ved jeg . havde det ikke da jeg kørete win98 men efter jeg har fået xp på kom det lyden . lige som det gl. tv spil tenis træls lyd

Kommentar
Fra : mr.thomsen

Dato : 01-10-06 21:00

Hvor ofter kommer lyden?
Er det heletiden eller kun når du trykker på noget?

Du kan evt. regulere lydene i XP ved at gå ind i kontrolpanelet og derefter "lyde og lydenheder" hvor du vælger fanebladet lyde, her kan du se hvilke lyde du har slået til i xp og under lydtema kan du i dropdown menuen vælge "ingen lyde"

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 02-10-06 17:13

ja det er altid lyden er det . men da jeg gik ind i avan. og slog aux fra fik jeg det væk men under enhedorinteringen tja det har jeg stadig en fejl . kode 10 . har har prøvet at instt. ældre driver . men nope . så jeg har ikke nogle icon på proseslinen . men hva pokker mit ping pong er væk og jeg kan da høre lyd alså den lyd jeg skal . underligt !!!!