/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
hjemmeside om katte til salg
Fra : kandulisa
Vist : 4540 gange
60 point
Dato : 01-10-06 13:49

hej er der nogen der kender hjemmeside hvor man må sælge sine katte.jeg har brugt,--- dba.dk---brugt.dk---papkassen.dk---dyrenettet.dk----. men er der nogen måske hvor det kun er katte også. mvh kandulisa

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-10-06 13:58

Det er www.vildkat.dk Det har vi selv brugt med succes.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-10-06 14:33

Jeg har vist skrevet denne adr. til dig i en anden tråd men så er den her igen

http://www.kattegalleri.dk/html/mar_forside.asp

Mvh Dorthe

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 01-10-06 15:10

"dyrlægevagten" har også en side med racekatte, hvis det er en sådan....har lige set på siden...der er bl.a. katte der søger nye hjem...
siden dyrlægevagten er faktisk en rigtig rigtig god side, der omhandler alt muligt om diverse kæledyr.....
hej fra min missers mor...miss.j

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 01-10-06 15:44

missjosephine, vil du ikke være sød, at lave et link til den side på dyrlægevagten hvor
der er racekatte der søger nyt hjem?
For jeg kan ikke finde det

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 01-10-06 17:10

hej
det er meget nemt, du skal bare skrive...www.dyrlægevagten.dk og så gå ind på kattesiden...derefter på links hvorefter, der dukker en side op med racekatte....
jeg ved ikke hvordan man sender links herfra.....
håber du finder ud af det..
miss.j

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 01-10-06 17:28

Nå ok, dem kender jeg godt. Jeg troede det var en helt speciel side hvor der var salg af
recekatte. Men tak for det alligevel

Jeg skriver lige det korrekte link, for det du har skrevet "dutter" ikke

http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/sprog=1/grp=1/menu=1/

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 01-10-06 18:33

det er da mærkeligt. det er sådan jeg skriver det og det fungere da udmærket..
miss.j

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 01-10-06 18:36

men jeg skriver det nu slet ikke oppe i den lange linje, jeg skriver det bare i goggle søgning og ¨å bare : dyrlægevagteog så kommer den frem.aldrig haft problemer med det.....
jeg har den på min foretrukne, så jeg altid kan komme ind på den. der er mange interessante ting derinde...
hej fra miss.j.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-06 18:59

jaja - nu drejede det sig jo om katte der skulle sælges

hopper her - god rest af weekenden

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 01-10-06 20:06

-->> miritdk, man er jo nødt til at skulle sælge, for at de skal bruge et nyt hjem ik'?? eller.....
Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Smus1

Dato : 22-11-06 22:42

Prøv evt. www.hundkatten.dk som dog også er for hunde, men en side på vej frem.