/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Mønster til jorbærhue.
Fra : nillenolle
Vist : 2880 gange
100 point
Dato : 30-09-06 23:17

Jeg søger et mønster på jordbærhuen, men ikke med den velkendt rullekandt forneden. I stedet vil jeg gerne have den med klapper for ørerne og i str. 1-3 mdr (Gerne større også)
Håber nogen kan hjælpe mig med at finde den!

Tak

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 30-09-06 23:19

jeg vil gerne kigge om jeg har den stadig, men er ikke sikker....
hej fra miss.j.

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 30-09-06 23:22

Det lyder da rigtig dejligt - har fået /købt opskriften til huen hos i en garnforretning og så en hue med klap og skal så selv hitte ud af at overføre mønstret, men hvis nogen har den liggende ville det jo gøre det hele meget nemmere!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-06 23:25

Hvad med at bruge opskriften på djævlehuen?

Hanne

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 30-09-06 23:28

HUn forklarede mig i butikken at det skulle være et bestemt mønster da man skal lave de der "takker" til bladene og det kan man kun når huen slutter i en "dut" ( Håber du forstår hva jeg mener!) - Men jeg har mønster på begge - skal så bare overføre selv farvemøntsret til den anden hue og tænkte det ville være nemmere om jeg kunne få fat i et enkelt mønster!

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 30-09-06 23:50

desværre...jeg har lige ledt efter den...den må være røget ud i en oprydning..
je gved jeg engang havde den i selvskab med opskrifter på diverse jordbærsager....
øv.....men de er altså væk..
held og lykke.....
miss.j

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 01-10-06 11:28

Ok - tak for forsøget - Jeg håber så bare der er en anden kandu-bruger der ligger inde med den!

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 01-10-06 12:12
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-10-06 12:23

Mokof - hvor ér de huer søde!