/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter-Strike Source
Fra : KapPr
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 30-09-06 13:23

Hej, jeg har lige købt den nye CS Version Counter-Strike Source. Jeg har fået installereet det og det hele, men når jeg skal ind i spillet, bliver skærmen bare blå, og en masse hvis skrift om microsoft og fejl, dukker op. Nogen der kan fortælle mig hvad der skal gøres?

På Forhånd tak

Kasper Boisen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-06 14:45

hvis nogen skal have en chance for at finde ud af det så afskriv hvad der står og kopier herind

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 30-09-06 14:47

Du kan evt prøve at gå ind i Steam, højreklikke på CCS og vælg properties; derefter skal du i launch-options skriv "-windowed".

Så vil CCS starte i et vindue....

Ved ikke om du kan, men gør et forsøg!

Kommentar
Fra : KapPr

Dato : 01-10-06 15:45

Hej igen... Man kan ikke nå at låse hvad der står på denne blå skærm, for computeren lukker ned 2 sek efter, og når man starter den op igen er der noget fejlmeldings-sjov, og der står der at grunden er Nvidia grafikkortet :s hvad kan man gøre ved dette? er totalt på bar bund.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 01-10-06 18:52

Det er dit grafikkort der ikke kan tage den høje grafik i CS:S min bærbare gør det samme når jeg spiller wow på for høj grafik med den. Jeg formaterede computeren og så virkede det indtil der var for meget lort inde på den igen. Jeg har 2 råd, prøv at sætte opløsningen ned inde i properties, og hvis det ik virker, så formater og prøv igen. hvis det alligevel ik virker køb et nyt