/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
kontaktet af Quantum London...
Fra : clausned
Vist : 334 gange
20 point
Dato : 27-09-06 13:35

Hejsa

Er lige blevet ringet op af en indisk lydende pige der hed Lorna. Hun ringede fra et London baseret firma der hedder Quantum. Hun ville vide en masse om min forretning og privatanliggender. Hun sluttede af med at spørge ind til om jeg ville investere, og i så fald hvor meget jeg var rede til at investere. Slutteligt bad hun om min email adresse, så de kunne sende mig 'gode' tilbud på investeringer!!

Jeg udleverede ikke min mailadresse, og var i øvrigt afvisende, da jeg føler det meget suspekt at et firma fra London har mine kontaktinformationer. Hun vidste sågår hvad jeg beskæftiger mig med. Jeg fik sgu' lidt en klam fornemmelse.

Er der andre der er blevet kontaktet af dette Quantum firma? Eller evt. har andre erfaringer med dem.

Mvh.

Claus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-06 13:40

Den slags skal du bare smide røret på for.....

FUSK OG FIDUS

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-09-06 13:43

Kender dem ikke, men hold snillerne væk!!!

De lever af de gebyrer, du kommer til at betale, hvis du investerer.

Ole P. Bielefeldt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-06 13:44

Der er ikke engang grund til at finde ud af hvem de er.....

Et ordentligt firma ville ALDRIG henvende sig på den måde.....

Et ordentlig firma får henvendelser fra kunderne og ikke omvendt.