/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Flette dokument
Fra : Anli
Vist : 1326 gange
200 point
Dato : 26-09-06 08:43

Jeg håber at have ramt den rigtige kategori til mit spørgsmål, hvis ikke så beklager jeg.

Jeg har nogle sider i A4 størrelse, som jeg ønsker at flette sammen til ét dokument med siderne i en bestemt rækkefølge og siden konvertere hele dokumentet til en PDF fil.

Hvilke programmer har jeg brug for?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-06 08:51
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-06 08:52
Kommentar
Fra : Anli

Dato : 26-09-06 09:43

Hej Nordsted1
Måske du har et bedre link?
Da min esplorer tygger og tygger på dine link uden at komme nogen vegne, hvilket min tålmodighed ikke rækker til.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 26-09-06 09:52

Hvis du har Adobe Acrobat Pro. til at lave dine PDF filer med, - kan du kanvertere hver en side til PDF og herefter ved hjælp af indsæt side, - placere díne sider som du har lyst til, - i een ny PDF fil.
Du kan også bruge andre PDF-makere bl.a. PDF-Factory-pro til dette.
Ammitz

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 26-09-06 10:00

Hej AMMITZ
Jeg har hverken Adobe Pro eller PDF-Factory-pro, "kun" Adobe Reader 7.0 og Adobe Photoshop 7.0
men de kan vel ikke bruges?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-06 10:18
Kommentar
Fra : Tikker

Dato : 26-09-06 10:26

Hej
En jordnær løsning: Du kan ganske lave et samlet dokument i word ved hjælp af cut and paste.
Det skal så laves om til PDF, hvilket jeg ikke mestrer. Der hvor jeg arbejder gør vi det hjælp af fotokopieringsmaskinen.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 26-09-06 12:14

Hvis du mangler en PDF-konverter kan du finde den på nedenstående link.

http://www.cutepdf.com/Products/Cutepdf/writer.asp

Klik på "Free download" i venstre side og kør denne - vælg herefter "Free Converter" og kør tillige denne. Når begge er downloaded, fungerer pdf-konverteringen som en printer. Når du har dit fx. word-dokument går du op under filer og vælger udskriv - vælg den printer der hedder "CutePDF writer" - når du har klikket "OK" bliver du bedt om at angive hvor du vil gemme dokumentet og under hvilket navn - præcis som hvis du skulle gemme et Word-dokument. Nu kan du så åbne dokumentet med Acrobat Reader e.lign.

Bemærk at jeg selv bruger programmet uden problemer på arbejdet og der er INGEN reklamer der popper op.

Mvh. Ampere

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 200 point
Dato : 26-09-06 12:30

Jeg vil foreslå at du henter det gratis office progam og sætte dine sider sammen og udgive det i PDF.
http://da.openoffice.org/
Programmet fungerer næsten som Windows office.
Du kan hente / redigere / gemme som windows office 95/97/2000/XP

Og så er programmet fuldstændig gratis.

Foruden de mange Kandubrugere af OpenOffice, så findes der et særligt forrum som kan hjælpe dig.

Godkendelse af svar
Fra : Anli

Dato : 26-09-06 13:24

Tak for svaret e.c.