/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder til: "I wish I was a.."
Fra : Benge
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 26-09-06 00:29

Mjello.

Jeg er på jagt efter noderne til Sandi Thom's I wish I was a punk rocker (with flowers in my hair). Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-09-06 01:18

Dem kan du finde her:

http://www.sheetmusicdirect.com/da-DK/se/ID_No/35765/Product.aspx

Den kan være lidt kringlet, hvis du først kommer ind på en side hvor der er registrering og står Sibelius Scorch. så prøv at bruge 'tilbage'pilen helt oppe til venstre, under 'filer', så kommer noderne frem

God fornøjelse
Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Benge

Dato : 26-09-06 17:04

Ja, dem kunne jeg også finde, men pointen var jo lidt ikke at skulle betale for dem..

Kommentar
Fra : Benge

Dato : 26-09-06 17:06

Ikke fordi jeg ikke vil, men har ikke VISA eller andet smart betalingskort...

Der må da være et dansk site, der har den. Eller...??

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 26-09-06 17:54

I Wish I Was Punk Rocker Chords by Sandi Thom, www.Ultimate-Guitar.Com

ok, so this is my first attempt, not only for this song but for tabbing in general. so
if its a load of rubbish. if there is something wrong with it please let me know. any
would be ace ta, good or bad.

Standard tuning
Capo 2

D Em7 G Asus Bm A
Em7*
|--2--|--0--|--3--|--0--|--2--|--0--|--0--|
|--3--|--3--|--0--|--3--|--3--|--2--|--3--|
|--2--|--0--|--0--|--2--|--4--|--2--|--0--|
|--0--|--2--|--0--|--0--|--4--|--2--|--0--|
|--x--|--2--|--2--|--0--|--2--|--0--|--2--|
|--x--|--0--|--3--|--0--|--2--|--0--|--0--|

CHORUS
D Em7 G D
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
D G Asus
In 77 and 69 revolution was in the air
D Em7 Bm G
I was born too late to a world that doesn’t care
D Em7 G D
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

D
When the head of state didn’t play guitar,
Em7
Not everybody drove a car,
A Em7* D
When music really mattered and radio was king,
D
When accountants didn’t have control
Em7
And the media couldn’t buy your soul
A Em7* D
And computers were still scary and we didn’t know everything

Chorus

When popstars still remained a myth
And ignorance could still be bliss
And when God saved the Queen she turned a whiter shade of pale
When my mom and dad were in their teen
and anarchy was still a dream
and the only way to stay in touch was a letter in the mail

Chorus

When record shops were on top
and vinyl was all that they stocked
and the super-info highway was still drifting out in space
kids were wearing hand me downs,
and playing games meant kick arounds
and footballers still had long hair and dirt across their face

Chorus

D Em7 Bm G
I was born too late to a world that doesn’t care
D Em7 G D
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

www.sandithom.com/

I Wish I Was Punk Rocker Chords at TabRobot.Com

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-09-06 19:20

jamen noderne kommer jo frem! Intet at betale for

Kommentar
Fra : Benge

Dato : 26-09-06 22:59

Nej, det er kun den første side...

Olesen-50: det kunne du selvfølgelig ikke vide, men det er klavernoderne jeg skal bruge

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-09-06 23:37

Hej igen Benge - jamen jeg kan altså se noderne (og der er klaver) - når du trykker på linket, så skal du lige bruge 'tilbage-knappen' og så scroller du en lille smule ned, der går måske 2-3 sekunder, så står noderne der...

hmmm...jeg kan ikke forstå at du ikke kan se dem?

'words & Music by Sandi Thorn & Tom Gilbert' og så vidt jeg kan se er der 'kryds' for F C G E

Hvis du lægger din email adresse i en privat besked til mig, så skal jeg tage et screenshot og sende det til dig? Hvis det er en hjælp...

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-09-06 23:39

Du kan endda få spillet sangen derinde....prøv igen

Kommentar
Fra : Benge

Dato : 27-09-06 16:45

Hej Dorthe

Jamen, jeg kan godt se noderne, men det er kun side 1 af 4. Jeg kan jo ikke se de andre tre sider...