/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Problem med Panda og webproxy
Fra : mikesav
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 23-09-06 16:51

Problemet opstår når jeg henter bin filer via newsbin, efter at have kørt en tid stopper maskinen op med fejlmedelsen der er opstået en fejl i webproxy serveren, og kort tid efter kommer Panda med meddelsen om at jeg nu kører med laveste stikkerhed og er så nød til at lukke Panda ned, genstarte og enable de sikkerheds tjek der er disablet.
Er der nogen logisk forklaring på dette. Min Panda er Titanium versionen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 16:59

hmm lyder som om du har fået snavs på din maskine der forsøger og lykkes med at lægge sikkerheden ned

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 17:03

hvis du er utålmodig så hent hijackthis her: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

scan og save logfile og send filen ind enten her - eller til www.spywarefri.dk - sådan for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-09-06 00:12

Kom bare med loggen, så ser jeg på den