/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
manglende lyd
Fra : CCjunior
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 20-09-06 22:13

når jeg går ind på f.eks http://www.dr.dk/P3/Tjenesten/Sange/20060131105725.htm
så kan jeg ikke få nogen lyd .
den popper op med et nyt vindue, hvor der står fejl på siden..

det er nok et sted i mine instillinger, men jeg kan sq ikke finde det..

Junior

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-09-06 22:17

Hvis det er dette link du har prøvet: Hvor Er Håret (02:40)

Så får jeg også en fejlside, så det er nødvendigvis ikke dit system det er galt med.

IAH

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-09-06 22:22
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 22:34

ingen problemer her - bortset fra at jeg måtte override popup-stopperen med shift

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 22:36

altså prøv at klikke på shift samtidig som du klikker på linket

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-09-06 22:40

nope..virker stadig ikke..

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-09-06 22:41

men jeg kan jo regne ud at ejg ikke er den eneste .. iah velkommen i klubben..hehe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 22:46

du skal tillade javascript

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-09-06 22:50

hvor er det nu lige jeg gør det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 22:53

funktioner - internetindstillinger - avanceret - og så kan du selv finde det

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-09-06 23:01

arghh..har været der inde og kigge, men kan ikke finde det.. har lige prøvet igen, men stadig intet..

prøv lige at kigge din egen igennem og så gi en melding igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 23:28

prøv lige først at gå ind i sikkerhedsfanen og stil den til mellem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-06 09:23

Her er serverside linket til: "Hvor er håret":

http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=148530&postingGuid={6B5FC51A-9206-43C5-91A3-EB8E48D8E3A9}

Da jeg har spærret for at Mediaplayer kan koble sig på on-line vha. min Firewall (ZoneAlarm) kan jeg heller ikke høre den. Jeg kan heller ikke bruge steamen hvis handle er en *.asx fil: PlaylistGen.asx

..men måske den kan hentes med Net Transport ?

http://www.xi-soft.com/download.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 11:09

Zonealarm og andre firewalls kan overrides med ctrl eller shif Samme for visse popup-stoppere.

Jeg kan stadig netop ved at bruge de to funktioner

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-06 17:32

Kære miritdk -> Dette er ikke korrekt:
Citat
Zonealarm og andre firewalls kan overrides med ctrl eller shift...

..man kan ikke "override" et program, hvor man under 'Program Control' har spærret for Access eller Server ved at vælge 'Block' for : Thrusted og Intenet Zone ..i ZoneAlarm.

No Fu..... Way

Det er vist kun i Windows egen Firewall du kan lave dette 'trick' ...med mellem- eller laveste sikkerhedsindstillinger?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 21-09-06 17:42

jeg kan godt hente det via dit link molekyle, men det er jo en lidt træls løsning..vil da helst bare kunne trykke på et link og så hører det...