/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
fjerne opdaterings ikon
Fra : loberg
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 20-09-06 09:50

Hej.
Jeg har slået auto opdatering fra i min Windows XP. Men nu bliver der ved med at komme ikon på min værktøjslinje frem sikkerhedadvarsel. Hvordan fjerner man den ?

Venlig hilsen JIM

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-06 09:59

Gå ned i Start og højreklik på "Denne computer" og vælg "Egenskaber" - Vælg her fanebladet her "Automatiske opdateringer" og marker den nederste "Slå automatiske opdateringer fra" så skulle den ikon være væk fremover. Jeg tror du har valgt punktet ovenover.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-06 10:03

Ups - jeg tror jeg har misforstået dig

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 20-09-06 13:06
Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 200 point
Dato : 20-09-06 16:22

Nødløsning. Højreklik på proceslinien - egenskaber - tilpas - vis aldrig.
Men den har lige været oppe herinde, og ordnet med godt resultat.

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 20-09-06 16:35

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-06 17:23

Selvtak.
Men som sagt er det JO kun en nødløsning, da du på et tidspunkt, har prøvet at opdatere din XP, uden det åbentbart er lykkedes. Men vær glad for at den ikke bliver ved med at bede om at installere dine opdateringer.
Prøv at søg på opdateringer/ ikon her på siden, for at fjerne det helt, ellers skal jeg se om jeg kan finde det, engang ved lejlighed.