/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Mistet hjemmeside
Fra : Dieter
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 19-09-06 18:04

Hej,
jeg har hentet min mistede hjemmeside tilbage vha. Frontpage.
Men der mangler nogle billeder og 1 bestemt side.
Det er trælst at denne side mangler (stort arbejde at genskabe den).
Er det muligt at hente den seperat tilbage fra serveren ??

Accepteret svar
Fra : nilsen

Modtaget 110 point
Dato : 19-09-06 18:37

gd
i adressefeltet på din browser skriver du
ftp://
og deretter din hjemmesides adresse
Deretter blir du bedt om, brugernavn og en adgangskode (passord), alle dine filer, og mapper, som ligger på serveren kommer opp, og du kan finne den fil du mangler og kopiere den ned på din hard-disk.
Nilsen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-09-06 18:54

Prøv lige at sætte et link til dit websted og fortæl hvilken side så vil jeg kigge på hvad der kan være problemet.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 19-09-06 18:57

Tak for svaret nilsen.

Udover standardsvaret vil jeg takker dig for din hjælp. Den har været rigtig god !!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-09-06 19:07

Du burde kunne have fået den ned sammen med de andre i FrontPage.
Når du skriver ftp adressen i browseren anvender du brpwseren som et almindeligt ftp program hvor du ikke henter evt. FrontPage udgivelses funktioner, men det er sikkert ikke noget problem da grunden til at du ikk efik siden med kan være at den ikke er registreret på samm emåde som de andre.
Det kunne nu være sjovt at se hvad der kunne være årsagen, men du fik da problemet løst ved nilsens hjælp.

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 20-09-06 21:17

gdi
Det var godt du fik løst problemet
Nilsen