/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
findes der et program
Fra : ligeham
Vist : 851 gange
100 point
Dato : 19-09-06 16:55

hej igen med jer der ude.

jeg har office pakken og works og hvad der dertil høre, men mangler nogle tips til at kunne lave menukort bordkort mm. Eller er der et program eller links måske.

Jeg er nemlig så heldig at jeg skal giftes i næste måned og det ville da være rart at kunne lave tingene selv.

MVH ligeham

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 110 point
Dato : 19-09-06 17:07

Brug Publisher:

Der findes et hav af færdige publikationer, der er lige til at sætte egen tekst ind i.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-09-06 17:47

Hvis du ikke har publisher, så ved jeg at mange laver sådanne ting i word.
Nu er det jo ikke de store ting du skal lave, så det burde ikke skabe problemer.
Du kan evt. lave et A4 ark du bukker sammen på midten så du får 4 A5 sider. På forside skriver du velkommen til o.s.v. evt med en billed.
På næste side (side 2) en velkomstsang, næste side (side 3) skriver du menuen med diverse vine m.m. og på bagsiden en velbekomme sang.
Du kan finde en del sange på en hjemmeside der hedder: http://festsange.dk

Håber dette var svar nok.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 19-09-06 18:23

Hvad har det med bogholderi at gøre?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-09-06 19:00

Det har ikke en skid med bogholderi at gøre, men måske er vedkommende ikke klogere.

Hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 19-09-06 20:21

Tak for svaret pirt03. tak for et enkelt og ligetil svar

ligeham