/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Simpsons klistermærker
Fra : grevelund
Vist : 686 gange
50 point
Dato : 17-09-06 14:04

Hey alle sammen

Jeg har lige købt mig en van til at køre op langs den Australske østkyst og ville gerne pynte den lidt op og tænkte om der var nogle som vidste, hvor man kan finde store klistermærker, gerne med Simspsons, men alle forslag er velkomne.
Jeg har selv fundet alle de der små bumper klistermærker, men vil gerne have nogle som kan fylde hele siden af bilen.

Håber i kan hjælpe mig..

Mvh

Grevelund

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-06 14:33

Der er denne

http://stickers.dk/group.asp?group=181&sub=181

Men i det hele taget, ser det ud som om der er mange at vælge imellem

http://www.google.dk/search?hl=da&q=klisterm%C3%A6rker&meta=

Kommentar
Fra : grevelund

Dato : 17-09-06 14:52

tak for det, men er ikke hvad jeg ledte efter.. kunne rigtig godt tænke mig nogle store motiver af simpsons familien...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-06 15:13
Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 17-10-06 14:11

de to tegneseriebutikker fantask og faraos cigar i kbh har mange sjove ting, jeg er ikke sikker på du kan se alt merchandice på deres hjemmesider men du kan finde ufd af hvor de ligger og kontaktdata, de har ikke noget imod du ringer til dem ;

www.fantask.dk
www.faraos.dk

go tur