/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Gravid/hvornår?
Fra : jlbendtsen
Vist : 840 gange
100 point
Dato : 15-09-06 09:19

Hvornår er der størst chance for at kvinden kan blive gravid??

Kommentar
Fra : jacob_waino

Dato : 15-09-06 09:25

Det har hun de få dage hun har ægløsning.
Det er vidst lige midt i perioden mellem blødningerne.

Nogen kvinder oplever at deres temperatur stiger lidt i ægløsningsperioden..

Held og lykke

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 15-09-06 09:34

Som den første siger, lige omkring ægløsning er bedste tidspunkt når man prøver på at blive gravid. Men samtidig er det også vigtigt ikke at være alt for opsat på det, da kroppen så kan reagere og ikke tage imod ægget.

Men omkring ægløsning, så er chancerne først. Hvis i har brug for hjælp til hvornår det er, er det ca midt i mellem to perioder. Der kan løbes ægløsningstest på apoteket og matas blandt andet, hvor man så kan måle hvornår det er bedst.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 15-09-06 09:53

Når hun har ægløsning - prcis - sharp

Kommentar
Fra : genius

Dato : 15-09-06 10:40

Mht ægløsnings-teste kan jeg anbefale en god og billig løsning. Du kan købe en bunke tests på www.billige-teste.dk eller www.lavpris-teste.dk.

Der er nemlig det ved det, at hvis man skal bruge de ægløsningsteste til noget fornuftigt, kan man måske op og tage flere om dagen i perioden mellem menustration, og til det projekt er testene fra matas alt for dyre.

god fornøjelse

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 100 point
Dato : 15-09-06 11:01

De dage der er ægløsning skulle være 12-13 dage efter første menstrutionsdag. Dette er de kloge ord fra eksperterne.
SÅ KLØ PÅ FRA 11.-14 DAG.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : chrispigen

Dato : 15-09-06 11:03

De siger 10 dage efter din mens. der er chancen for at blive gravid..

Har ikke selv prøvet det, men min kollega er lige blevet gravid, og har fortalt det..

Hilsen Chrispigen

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 15-09-06 11:19

Chrispigen.. det er nu ikke mig der har haft mens

Godkendelse af svar
Fra : jlbendtsen

Dato : 15-09-06 11:19

Tak for svaret hawaii7.