/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Maki bl. mig - hvorfor dog??
Fra : pirt03
Vist : 690 gange
50 point
Dato : 14-09-06 22:16

Maki har blacklistet mig så jeg kan ikke se tråden og dermed eventuelt hvorfor.

Er der ikke én der lige vil se om maki har givet en begrundelse,

http://www.kandu.dk/spg93714.aspx

PS.: Jeg havde svaret noget med at en seriøs slankekur kunne være at indtage færre kalorier end man forbrænder. Fatter ikke at det kan gøre nogen sure - for det er jo såvidt jeg véd den åbenbare sandhed.

PPS. Det er så anden gang jeg er blevet blacklistet - hvad sker der lige her på kandu

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 14-09-06 22:28

Du er ikke gået glip af noget....

Jeg tror bare "maki" ikke rigtig kan finde ud af hvordan kandu virker.....

Der er tilsyneladende ingen årsag til blacklistningen

Her er de sidste tråde:

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-09-06 17:20

--------------------------------------------------------------------------------
hehe nemmerlig pirt03

Kommentar
Fra : maki22

Dato : 14-09-06 18:41

--------------------------------------------------------------------------------
ja underlige svar man får men sån er der jo så meget......

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-09-06 18:45

--------------------------------------------------------------------------------
ss jamen maki22, du søgte jo efter en slankekur, så skulle du da bare have ladet spørgsmålet være åbent længere til du fik noget fornuftigt.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 14-09-06 21:11

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg forstår ikke, at Riget skulle anbefale noget, man taber sig 20 kg af på en måned.

På et tidspunkt hvor der var et dødsfald i familien tabte jeg 9 kg på 3 uger, og da sagde min læge, at nu måtte det stoppe, for ellers kunne man få følgesygdomme som sukkersyge m.v.

Man skal gå langsommere til værks.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 14-09-06 22:41

Tak Refi

Nææ.. når dette er de sidste indlæg efter mit, sååå

Det er da en underlig skik med at blackliste folk.

Lader lige tråden være åben lidt længere refi

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-09-06 22:42

Det skal du ikke tage dig af.

Jeg er også blacklistet af nogen få, som jeg ikke mener at ha' fornærmet.

Men der er det specielle med de der desperate slankekursfanatikere :

De spørger og spørger, til ingen verdens nytte, for alligevel vil de ikke høre på sund fornuft, men hager sig desperate fast i en masse råd om mærkelige kure og mirakelpiller i håbet om at komme til at ligne Helena Christensen på mindre end 14 dage

Og tror på alt hvad nogen forsøger at bilde dem ind ville slanke....garanteret om det så var hestepærer kunne du få sådan nogen til at æde det i 14 dage, hvis bare de blev lovet at tabe 30 kg af det og at kuren kom fra Rigshospitelet eller et eller andet tvivlsomt/ikke eksisterende amerikansk slankeinstitut.

Og vil helst ikke høre på noget som helst der ikke støtter denres egen forkvaklede teorier og uvidenhed om at tabe sig.

Så klart at de bliver så desillusionerede, at det medfører en BL fra sådan en som dig

mvh dova

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 14-09-06 22:42

Tænkte at maki22 måske ville forklare sig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-09-06 22:49

Tror som sagt bare at det er en "ny" der ikke er fortrolig med systemet.......

Kør nu ikke for stærkt "Dova"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-06 23:03

pirt03

Skal vi sammen

Jeg er blevet udelukket i dette tip http://www.kandu.dk/tip14738.aspx

Jeg er blevet udlukket fordi jeg gav 1 * i dette tip http://www.kandu.dk/tip14737.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-09-06 23:22

Så kan I lære det - kan I

Snart snakker vi med os selv

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 14-09-06 23:51

dova: Tjah, så forleden at man kan sælge "slankepiller" indeholdende mest bagepulver til 200 kr/tablet. Jeg tror du har ret. Alt med "slanke-" kan sælges til uhyrlige priser. Bare ærgerligt at det er tilladt.

refi:

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-09-06 00:29

Citat
refi

Dato : 14-09-06 23:22

--------------------------------------------------------------------------------
Så kan I lære det - kan I

Snart snakker vi med os selv

Hvem er det så, der skal lære hvad?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 00:32

Jeg er IKKE blacklistet endnu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-09-06 00:38

Du svarer ikke på mit spørgsmål

Hvem skal lære hvad?

Kommentar
Fra : chrispigen

Dato : 15-09-06 11:11

Underlig debat...
Men meget underholdende for dem som ikke har andet at tage sig til.. hehe... god lir..

Det er ikke nemt at leve med en viden, som andre kan blive stødt over, uvidenhed er er en "sjov" ting.
Kandu er vel en side hvor man kan få svar netop for sin uvidenhed ikk?
Så kan man da ikk blackliste nogen bare fordi "sandheden er ilde hørt".. tsk tsk tsk.... ak ja...

Hilsen Chrispigen.

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 15-09-06 11:53

Tak for svaret refi og alle I andre.
Savnede Maki på banen men hva...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 12:02

Selv tak....

Så lykkedes det dig at få en Kandubruger SKRÆMT væk