/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Træ-drejebænk
Fra : thewizards
Vist : 568 gange
100 point
Dato : 14-09-06 21:17

Hej derude.

Jeg ved ikke om jeg er heldig ved at stille dette spørgsmål her.

Men jeg har en gammel drejebænk, til at dreje i træ. Drejebænken mangler en dele som er nødvendig for at kunne arbejde med en sådan.

Drejebænken er en af ældre dato fra: fra T.S Harrison & Sons LTD.

Jeg ved ikke rigtig hvilke andre oplysninger jeg skal komme med.

jeg håber at der er nogen derude som kan hjælpe mig.

Mvh.

Wizard

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 14-09-06 22:29

Jeg ved ikke om du kan bruge det men:

Dette skulle gerne være producentens hjemmeside: http://www.harrison.co.uk/

En side med links: http://home13.inet.tele.dk/brunojo/tra/page4.htm

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 17-09-06 19:25

hva er det for en del du mangler ??

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 18-09-06 21:48

Hej Tronddk

Tak for henvendelsen. jeg mangler spændpatron, Chuck og bakkesæt. Det vil sige at Jeg mangler værktøj til evt. fremstilling af skåle.

Mvh.
W.