/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
en seriøs slankekur
Fra : maki22
Vist : 4766 gange
20 point
Dato : 14-09-06 15:01

--------------------------------------------------------------------------------
hej
jeg læste et tip om righospitalets 3 dages diæt! Er jeg naiv eller blot håbefuld - måske.
Men der blev udtalt at man på de tre dage ville tabe 5 kg og op til 20 kg på en måned.
jeg har nu været på denne diæt og ikke tabt en dyt! har overholdt den til punkt og prikke.
spild af penge!! jeg er dybt skuffet over dette tip. det er en værre gang vrøvl!!
fik så lettet mit hjerte.

er der nogen der kan komme med en seriøs diæt...gerne fra rigshospitalet?? jeg er desperat!!

venlig hilsen
en skuffet slankekurs slave.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 14-09-06 15:06

Det er egentlig simpelt: Spis færre kalorier end du forbrænder.

Dette er helt seriøst ment - og ikke sarkasme

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 14-09-06 15:16

der er mange muligheder, pirt03 har ret, jeg kan supplere med at du spiser for uregelmæssig
du burde spise flere måltider om dagen, du må aldrig blive rigtig sulten, drik altid masser af vand
før et måltid tyg din mad meget grundig til det nærmest bliver en suppe, det fylder mere, det er kun spørgsmål om vaner der skal ændres.
Der kan jo også være fødeemner der måske ikke er så god for dig, men det kan chekkes.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 14-09-06 15:16
Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-09-06 15:38

Slankekure er KUN til midlertidigt brug - du tager på igen hvis du ikke ændrer spisevaner.....

Og så er det sundere at tabe sig LANGSOMT - Hastværk er lastværk

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-09-06 15:38

ja du kan nu finde mange sider på nettet med slankemad og gode retter.

Bare søg på google under slankekur eller slankemad.

Og så skal du bare spise sundt og røre dig lidt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-09-06 15:40

At rigshospitalet skulle have en diæt der får dig til at tabe 20 kg på 3 dage må da være en tyrkfejl

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 14-09-06 15:41

Sorry de 20 kg var jo på en måned

Godkendelse af svar
Fra : maki22

Dato : 14-09-06 15:46

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-09-06 15:49

øøøh sjovt svar at acceptere når du søgte en slankekur

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 14-09-06 16:51

Helt enig med bublebee.

Så'n er der jo så meget man ikke forstår

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-09-06 17:20

hehe nemmerlig pirt03

Kommentar
Fra : maki22

Dato : 14-09-06 18:41

ja underlige svar man får men sån er der jo så meget......

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-09-06 18:45

ss jamen maki22, du søgte jo efter en slankekur, så skulle du da bare have ladet spørgsmålet være åbent længere til du fik noget fornuftigt.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 14-09-06 21:11

Jeg forstår ikke, at Riget skulle anbefale noget, man taber sig 20 kg af på en måned.

På et tidspunkt hvor der var et dødsfald i familien tabte jeg 9 kg på 3 uger, og da sagde min læge, at nu måtte det stoppe, for ellers kunne man få følgesygdomme som sukkersyge m.v.

Man skal gå langsommere til værks.

Kommentar
Fra : MaliTrut

Dato : 14-12-06 20:01

jeg ved Riget tager afstand fra den slankekur, der har været meget diskussion vedr. denne kur. Det rigtig riget har haft en diætkur, men den var til hjertepatienter. Den som I nok taler om er lavet af en anden og den er absolut ikke god. Man kan blive rigtig dårlig af den, og man dræner sin krop for nogle vigtige vitaminer. Jeg vil sige drop den det noget skidt

Kommentar
Fra : hallo11

Dato : 29-05-08 11:21

Hej på denne side kan du se en slankekur, der kunne minde om den du beskriver, den tager dog en uge og er lavet til hjertepatienter, der har brug for et hurtigt vægttab inden operation.
Måske det var noget - god fornøjelse :)

http://aniston.dk/slankekure.3754.ahtml