/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Thailand
Fra : gandimand
Vist : 555 gange
200 point
Dato : 13-09-06 15:24

Hej med jer..

vi havde tænkt os at tage 3mdr til thailand ,og har kigget på en ø som hedder Koh Samui,vi vil bare lidt væk fra dk, og måske arbejde lidt undervejs.
Men er der nogen som kender lidt til Koh Samui ? eller måske nogle andre steder som kan anbefales ?.
har været i pataya,og det er ikke sådan en ferie vi søger ,da det hva alt for stresset.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 13-09-06 18:14

Det er jeg ikke enig med dig i hvad angår Pattaya.Jeg var der i fire uger for nogle år siden.
Det var simpelthen alletiders ferie.Du har måske boet det forkerte sted.Jeg boede i en slags
motel,d.v.s. hytter med opholdsrum og badeværelse og det var til ca. 100 kr. om dagen.
oz1eqp

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 19-09-06 17:13

Patttaya kan være udemærket. Man behøver jo ikke ligefrem vade ind i bar-området hver dag og så er der ikke langt til øerne Koh Samet og Koh Chang med de dejligste hvide strande med exotiske palmer.
Området omkring Pattaya har også masser af sights. Der er flere end 30 forskellige dags- udflugter fra området. Tag i trygt til Pattaya.
tararam

Kommentar
Fra : sanne6

Dato : 05-10-06 22:19

i skulle prøve at tage til phuket der har vi været flere gange der ligger flere øer tæt på hvor man også kan bo
vh susanne