/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
støjsvag luft kompressor?
Fra : gxu2002
Vist : 997 gange
100 point
Dato : 12-09-06 09:55

Hvor kan man købe en støjsvag luftkompressor til 230V? har selv en på 2,4 hk, som støjer ad h. til. Vil gerne bruge den indørs.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-06 15:09

Det kommer an på til hvad og hvor mange penge du har. Hvis du ikke skal så højt op i tryk og/eller bruge særlig meget luft, kan en stor køleskabskompressor godt bruges.

Men hedder det malepistol, sandblæsning og andet luftværktøj er du nødt til at lyddæmpe sådan en som du har.

Og som altid er der en forskel på hvad tingene koster. En stenhøj støjer ikke så meget som en Harald Nyborg model.

Kommentar
Fra : qbf

Dato : 04-12-06 19:11

Hvormeget tryk skal du bruge og hvor stor luft mængte skal du bruge.......